«ЛЮБИ ПРИРОДУ НЕ ЯК СИМВОЛ ДУШІ СВОЄЇ , ЛЮБИ ПРИРОДУ НЕ ДЛЯ СЕБЕ, ЛЮБИ ДЛЯ НЕЇ …» АБО ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ ДОВКІЛЛЯ В ЗДО №13 «БЕРІЗКА»

Сьогодні  ЗДО №13 «Берізка»  прожив незабутній  цікавий  Тематичний день  присвячений  Всеукраїнському Дню Довкілля .

Що таке довкілля ? Саме  на це питання  була спрямована пильна увага і кропітка еколого – дослідницька, пошукова робота творчого осередку вихователів Костандової І.В., Бабич А.В., Гавриляко Ю.В., Співак М.В., Божок Т.Г., Бєлоус Е.І.

Сьогодні є очевидним для всіх , що екологічне виховання дошкільників   –  це не лише подання відповідних знань, а й спрямування на усвідомлення екологічної цінності природного  середовища у єдності його з Людиною. Наше основне завдання  через   цікаві досліди, спостереження, працю у природі, доглядом за рослинами і тваринами , сформувати  у  дошкільнят  уміння бачити красу в усьому живому, навчитися охороняти природу не на словах, а допомагаючи квітам, деревам, тваринам, птахам і т.д. І сьогодні ми довели , що надзвичайно важливо сформувати елементи наукових знань про  основні  екологічні фактори, показати дошкільнятам живі барометри природи, стимулюючи допитливість та інтерес, виховуючи  справжнього  ГОСПОДАРЯ Землі української саме в дошкільному віці і спільно з РОДИНОЮ.

Наші педагоги сьогодні  створили умови  справжньої пошукової, дослідницької діяльності, покликали дітей до  цікавої  лабораторної роботи в приміщенні закладу і  в  екологічних осередках   на майданчиках , де діти працювали  з ґрунтом,  водою, рослинами, піском. Адже довкілля – це всі живі та неживі об’єкти, що природно існують на Землі або в деякій її частині. Земля, вода, повітря, флора і фауна – все це довкілля, на стан якого впливає маса чинників – від кинутого на землю недопалка, папірця до величезних сміттєзвалищ і т.д. .

«Головну загрозу довкіллю становить Людина – її байдужість, безкультур’я і безмежна жадібність, а нам треба бути  Господарями на своїй Землі.»,- вели цікавий діалог  через Квест-ігри педагоги Костандова І.В., Бабич А.В. зі старшими дошкільниками. На дітей тут чекали мовні логічні задачі, дидактичні ігри екологічного змісту, використання проблемних ситуацій  – все це  озброїло    дошкільнят конкретними знаннями про природу,бо  саме таке творче спілкування з природою є дієвий метод екологічного виховання і розвитку кращих людських якостей.

Директор  ЗДО №13    Наталя Примушко