Напрямки діяльності

Основні напрямки діяльності

педагогічного колективу

дошкільного навчального закладу 

МЕТА:  “Багатогранна за змістом і формою духовна культура є могутнім джерелом поповнення методів і прийомів,  ідей самобутнього національного виховання доводячи, що міцна та нація, яка краще від інших використала глибокі національні і духовні скарби“

С. Русова

Колиска Дитинства, колиска Любові,                                            

А діти які  у нас в центрі чудові !

Їх зустрічають щодня садівниці,

Міні-музеї, вбрані світлиці…

Панує тут мамина пісня і казка,

Театри , вистави, заходьте , будь-ласка!

Тут вернісажі художні працюють,

А як наші діти вправно танцюють!

Ліплять, малюють цілі картини,

Все  це на радість, на щастя дитини!

Мудрості вчаться, мріють, працюють,

Казки складають, серденьком  чують –

Ніжність і ласку , щире звертання,

Відгук тут є на кожне прохання.

Тут не образять малята кицюню,

Наш оберіг – нашу Мусюню!

Пташок пригостять , квіти доглянуть,

Ще й віншувальну гостям заспівають,

 Шанують у нас гостину й родину,

Бабусю, матусю, найбільше – Дитину,

Тут справжній палац Дитинства й Любові,

А діти у центрі Софії – чудові !

                            Примушко Н.М.

Протягом останніх років педагогічний колектив дошкільного навчального закладу працює над науково-методичною проблемою

–  «Формування творчої особистості  педагога і  дитини  на основі впровадження музейної педагогіки через реалізацію проекту «Світ малого українця».

–  Творчий підхід для реалізації завдань соціалізації особистості  на основі впровадження технології психолого-педагогінчого проектування.

Існує багато технологій, які  спрямовані на створення умов  для творчого розвитку кожної дитини. Серед них важливе місце посіла технологія психолого-педагогінчого проектування (автор Т.Піроженко, доктор психологічних наук, професор інституту психології імені Г.Костюка АПН України.). Технологія зацікавила педагогічний колектив , завідуючу , яка розробила змістовну систему роботи, щодо її реалізації в ознайомлення дітей з предметами довкілля на основі впровадження  музейної педагогіки.

Дошкільний навчальний заклад є базовим з проблеми реалізація завдань національного виховання дошкільників, з проблеми «Батьківства і виховання  батьків, створення містка єдності суспільного і родинного  виховання».

У дитячому садку працює творча майстерня керівника з  впровадження передового педагогічного досвіду «Світ малого українця», клуб становлення творчого педагога «Агенство люблячих сердець» – керівник Примушко Н.М., завідуюча ДНЗ.

Реалізовуються  провідні педагогічні ідеї Софії Русової, В.О.Сухомлинського:

–   «Все виховання має бути позначене мистецтвом, естетичним сприйманням і емоціями…»

–   «Усе виховання будується на пошані до особи.»

«Життя дітей не може бути відірване від природи.»

–   «Розвиток творчих здібностей має пробуджуватись і розвиватись саме засобами  національного матеріалу…»

–   «Мова рідна є могутнім засобом загального розвитку дитини.»

–   «Виховання має бути індивідуальне, національне, мусить відповідати соціально-культурним вимогам часу…»

–   «Родина це природний осередок найближчих людських почуттів, тут народжується любов до матері, роду і народу.»

–   «Поєднання традицій і перспективи – необхідна умова почуття вічності нації.»

 

–   Формування у дитини морально-духовних оцінок з позицій добра, правди, честі, людяності і справедливості. 

–   Реалізація гуманно-особистісного толерантного підходу до кожного малюка на основі впровадження музейної педагогіки, технології психолого-педагогічного проектування.

–   «Що саме головне було у моєму житті ? Без роздумів відповідаю : любов до дітей»

–   Освітньо-виховний центр   Софії Русової успішно впроваджує в життя  ДНЗ музейну педагогіку.

–   На Вас чекають  незвичайні міні-музеї у кожній світлиці з цікавими експонатами, справжніми маленькими екскурсоводами , музейними іграми, святами, неординарними особистостями Ніжина – поетами, художниками, народними майстрами , музикантами і просто цікавими людьми

–   Вас гостинно зустрінуть міні-музеї «Іграшки-забави», «Країна Мурляндія», «Музей цікавих речей», «Мовленнєва світлиця», «Бабусина світлиця», «Мій рідний край – мій сивочолий Ніжин», «Природи дивная краса», «Музей ляльки».

    У методичному кабінеті ДНЗ  розмістилися міні-музеї «Повернення Софії» та «Дорогою до Сухомлинського» де зібрані безцінні матеріали, присвячені С.Ф.Русовій та В.О.Сухомлинському, тісній співпраці   з Благодійним фондом ім..Софії Русової та його президентом І.П.Чаусом, Державним педагогічно – меморіальним музеєм В.О.Сухомлинського  та його директором  З.Ю.Ткаченко, з   дошкільними навчальними закладами  міст Києва, Прилук , Славутича.