Основні напрямки діяльності
педагогічного колективу
дошкільного навчального закладу
МЕТА: “Багатогранна за змістом і формою духовна культура є могутнім джерелом поповнення методів і прийомів, ідей самобутнього національного виховання доводячи, що міцна та нація, яка краще від інших використала глибокі національні і духовні скарби“
С. Русова
Колиска Дитинства, колиска Любові,
А діти які у нас в центрі чудові !
Їх зустрічають щодня садівниці,
Міні-музеї, вбрані світлиці…
Панує тут мамина пісня і казка,
Театри , вистави, заходьте , будь-ласка!
Тут вернісажі художні працюють,
А як наші діти вправно танцюють!
Ліплять, малюють цілі картини,
Все це на радість, на щастя дитини!
Мудрості вчаться, мріють, працюють,
Казки складають, серденьком чують –
Ніжність і ласку , щире звертання,
Відгук тут є на кожне прохання.
Тут не образять малята кицюню,
Наш оберіг – нашу Мусюню!
Пташок пригостять , квіти доглянуть,
Ще й віншувальну гостям заспівають,
Шанують у нас гостину й родину,
Бабусю, матусю, найбільше – Дитину,
Тут справжній палац Дитинства й Любові,
А діти у центрі Софії – чудові !
Примушко Н.М.
Протягом останніх років педагогічний колектив дошкільного навчального закладу працює над науково-методичною проблемою
– «Формування творчої особистості педагога і дитини на основі впровадження музейної педагогіки через реалізацію проекту «Світ малого українця».
– Творчий підхід для реалізації завдань соціалізації особистості на основі впровадження технології психолого-педагогінчого проектування.
Існує багато технологій, які спрямовані на створення умов для творчого розвитку кожної дитини. Серед них важливе місце посіла технологія психолого-педагогінчого проектування (автор Т.Піроженко, доктор психологічних наук, професор інституту психології імені Г.Костюка АПН України.). Технологія зацікавила педагогічний колектив , завідуючу , яка розробила змістовну систему роботи, щодо її реалізації в ознайомлення дітей з предметами довкілля на основі впровадження музейної педагогіки.
Дошкільний навчальний заклад є базовим з проблеми реалізація завдань національного виховання дошкільників, з проблеми «Батьківства і виховання батьків, створення містка єдності суспільного і родинного виховання».
У дитячому садку працює творча майстерня керівника з впровадження передового педагогічного досвіду «Світ малого українця», клуб становлення творчого педагога «Агенство люблячих сердець» – керівник Примушко Н.М., завідуюча ДНЗ.
Реалізовуються провідні педагогічні ідеї Софії Русової, В.О.Сухомлинського:
– «Все виховання має бути позначене мистецтвом, естетичним сприйманням і емоціями…»
– «Усе виховання будується на пошані до особи.»
«Життя дітей не може бути відірване від природи.»
– «Розвиток творчих здібностей має пробуджуватись і розвиватись саме засобами національного матеріалу…»
– «Мова рідна є могутнім засобом загального розвитку дитини.»
– «Виховання має бути індивідуальне, національне, мусить відповідати соціально-культурним вимогам часу…»
– «Родина це природний осередок найближчих людських почуттів, тут народжується любов до матері, роду і народу.»
– «Поєднання традицій і перспективи – необхідна умова почуття вічності нації.»
– Формування у дитини морально-духовних оцінок з позицій добра, правди, честі, людяності і справедливості.
– Реалізація гуманно-особистісного толерантного підходу до кожного малюка на основі впровадження музейної педагогіки, технології психолого-педагогічного проектування.
– «Що саме головне було у моєму житті ? Без роздумів відповідаю : любов до дітей»
– Освітньо-виховний центр Софії Русової успішно впроваджує в життя ДНЗ музейну педагогіку.
– На Вас чекають незвичайні міні-музеї у кожній світлиці з цікавими експонатами, справжніми маленькими екскурсоводами , музейними іграми, святами, неординарними особистостями Ніжина – поетами, художниками, народними майстрами , музикантами і просто цікавими людьми
– Вас гостинно зустрінуть міні-музеї «Іграшки-забави», «Країна Мурляндія», «Музей цікавих речей», «Мовленнєва світлиця», «Бабусина світлиця», «Мій рідний край – мій сивочолий Ніжин», «Природи дивная краса», «Музей ляльки».
У методичному кабінеті ДНЗ розмістилися міні-музеї «Повернення Софії» та «Дорогою до Сухомлинського» де зібрані безцінні матеріали, присвячені С.Ф.Русовій та В.О.Сухомлинському, тісній співпраці з Благодійним фондом ім..Софії Русової та його президентом І.П.Чаусом, Державним педагогічно – меморіальним музеєм В.О.Сухомлинського та його директором З.Ю.Ткаченко, з дошкільними навчальними закладами міст Києва, Прилук , Славутича.