новини


Основні напрямки діяльності

педагогічного колективу

дошкільного навчального закладу 

МЕТА:  “Багатогранна за змістом і формою духовна культура є могутнім джерелом поповнення методів і прийомів,  ідей самобутнього національного виховання доводячи, що міцна та нація, яка краще від інших використала глибокі національні і духовні скарби“ С. Русова Колиска Дитинства, колиска Любові,                                             А діти які  у нас в центрі чудові ! Їх зустрічають щодня садівниці, Міні-музеї, вбрані світлиці… Панує тут мамина пісня і казка, Театри , вистави, заходьте , будь-ласка! Тут вернісажі художні працюють, А як наші діти вправно танцюють! Ліплять, малюють цілі картини, Все  це на радість, на щастя дитини! Мудрості вчаться, мріють, працюють, Казки складають, серденьком  чують – Ніжність і ласку , щире звертання, Відгук тут є на кожне прохання. Тут не образять малята кицюню, Наш оберіг – нашу Мусюню! Пташок пригостять , квіти доглянуть, Ще й віншувальну гостям заспівають,  Шанують у нас гостину й родину, Бабусю, матусю, найбільше – Дитину, Тут справжній палац Дитинства й Любові, А діти у центрі Софії – чудові !                             Примушко Н.М. Протягом останніх років педагогічний колектив дошкільного навчального закладу працює над науково-методичною проблемою –  «Формування творчої особистості  педагога і  дитини  на основі впровадження музейної педагогіки через реалізацію проекту «Світ малого українця». –  Творчий підхід для реалізації завдань соціалізації особистості  на основі впровадження технології психолого-педагогінчого проектування. Існує багато технологій, які  спрямовані на створення умов  для творчого розвитку кожної дитини. Серед них важливе місце посіла технологія психолого-педагогінчого проектування (автор Т.Піроженко, доктор психологічних наук, професор інституту психології імені Г.Костюка АПН України.). Технологія зацікавила педагогічний колектив , завідуючу , яка розробила змістовну систему роботи, щодо її реалізації в ознайомлення дітей з предметами довкілля на основі впровадження  музейної педагогіки. Дошкільний навчальний заклад є базовим з проблеми реалізація завдань національного виховання дошкільників, з проблеми «Батьківства і виховання  батьків, створення містка єдності суспільного і родинного  виховання». У дитячому садку працює творча майстерня керівника з  впровадження передового педагогічного досвіду «Світ малого українця», клуб становлення творчого педагога «Агенство люблячих сердець» – керівник Примушко Н.М., завідуюча ДНЗ.

Реалізовуються  провідні педагогічні ідеї Софії Русової, В.О.Сухомлинського:

–   «Все виховання має бути позначене мистецтвом, естетичним сприйманням і емоціями…» –   «Усе виховання будується на пошані до особи.» «Життя дітей не може бути відірване від природи.» –   «Розвиток творчих здібностей має пробуджуватись і розвиватись саме засобами  національного матеріалу…» –   «Мова рідна є могутнім засобом загального розвитку дитини.» –   «Виховання має бути індивідуальне, національне, мусить відповідати соціально-культурним вимогам часу…» –   «Родина це природний осередок найближчих людських почуттів, тут народжується любов до матері, роду і народу.» –   «Поєднання традицій і перспективи – необхідна умова почуття вічності нації.»   –   Формування у дитини морально-духовних оцінок з позицій добра, правди, честі, людяності і справедливості.  –   Реалізація гуманно-особистісного толерантного підходу до кожного малюка на основі впровадження музейної педагогіки, технології психолого-педагогічного проектування. –   «Що саме головне було у моєму житті ? Без роздумів відповідаю : любов до дітей» –   Освітньо-виховний центр   Софії Русової успішно впроваджує в життя  ДНЗ музейну педагогіку. –   На Вас чекають  незвичайні міні-музеї у кожній світлиці з цікавими експонатами, справжніми маленькими екскурсоводами , музейними іграми, святами, неординарними особистостями Ніжина – поетами, художниками, народними майстрами , музикантами і просто цікавими людьми –   Вас гостинно зустрінуть міні-музеї «Іграшки-забави», «Країна Мурляндія», «Музей цікавих речей», «Мовленнєва світлиця», «Бабусина світлиця», «Мій рідний край – мій сивочолий Ніжин», «Природи дивная краса», «Музей ляльки».     У методичному кабінеті ДНЗ  розмістилися міні-музеї «Повернення Софії» та «Дорогою до Сухомлинського» де зібрані безцінні матеріали, присвячені С.Ф.Русовій та В.О.Сухомлинському, тісній співпраці   з Благодійним фондом ім..Софії Русової та його президентом І.П.Чаусом, Державним педагогічно – меморіальним музеєм В.О.Сухомлинського  та його директором  З.Ю.Ткаченко, з   дошкільними навчальними закладами  міст Києва, Прилук , Славутича.